یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

بیل گیتس دهمین مرد قدرتمند جهان

بيل گيتس

یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۰:۰۰


فوربس فهرستی از قدرتمندترین شخصیت‌های جهان را منتشر کرده که در بخش فناوری، بیل گیتس، بنیانگذار شرکت مایکروسافت برترین رتبه را به خود اختصاص داده است.

وایمکس نیوز - گیتس در حال حاضر دهمین شخصیت قدرتمند جهان است و استیو جابز مدیر عامل و بنیانگذار شرکت اپل این بار هفت پله عقب‌تر از گیتس قرار گرفته است. گیتس به دلیل توانایی‌اش در قانع کردن 40 نفر از ثروتمندترین افراد جهان برای اهدای بخش بزرگی از ثروتشان به فعالیت‌های خیریه این رتبه را به دست آورده است. دو بنیانگذار جوان گوگل، لری پیچ و سرگئی برین در لیست فوربس به صورت مشترک در رتبه 22 قرار گرفته‌اند.

دسترسی به اینترنت بی‌سیم در ایتالیا تا 2011 آزاد می‌شود
به گفته یکی از مقامات دولتی ایتالیا، علیرغم محدودیت‌های قانونی در مورد اتصال به اینترنت بی‌سیم در ایتالیا به دلایل امنیتی، دسترسی به اینترنت بی‌سیم تا سال آینده در این کشور همگانی خواهد شد.
خبرگزاری فرانسه- ایتالیا در سال 2005 پس از یکسری حملات بمب‌گذاری در لندن با محدودیت‌های جدی در دسترسی عموم مردم به اینترنت بی‌سیم مواجه است و از آن پس ارایه‌دهندگان اینترنت بی‌سیم ملزم به تشخیص هویت کاربران و ردیابی فعالیت‌های آنلاین آنها شده‌اند.

بنیانگذار ویکی‌لیکس به سوییس پناه می‌برد
جولیان آسانژ، بنیانگذار ویکی‌لیکس بعد از جنجالی که با فاش کردن اسرار محرمانه جنگ آمریکا و عراق در سایت ویکی‌لیکس به پا کرد، حال درخواست پناهندگی به سوییس را دارد.
خبرگزاری فرانسه- آسانژ اعلام کرد: سوییس و احتمالا ایسلند تنها کشورهای غربی هستند که تجهیزاتم در آنجا در امان هستند. ویکی‌لیکس در حال بررسی امکان ایجاد بنیادی است که احتمالا می‌تواند در خارج از سوییس فعالیت کند.
 

منبع: خبرگزاری مهر

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو